Tuesday, December 21, 2010

Mari Merancang

hehehehee...
Saya telah membeli Majalah ini bukan kerana Ratu Q haidar ini
tetapi saya mahukan informasi berkenaan Parti Hari Jadi

hujung minggu ini my little prince will be turn to 1 year old..
Happy birthday to you
Happy birthday to you
So oleh kerana hujung minggu ini kitaorg nak balik kampung
so I decided nak buat party hari jadi
hurrey
for the first time ever saya sangat bersemangat nak buat party hari jadi
dulu time kecik penah buat party hari jadi sendri
celebrate 2 orang je dgn kawan lagi sorang yang share hari jadi yang sama
oleh kerana bajet yang kecil kami berdua decide gune kek apollo ini sahaja sebagai kek hari jadi kitorg
ko belikan tok aku, aku blikan tok ko
kesian kan
tp pengalaman tu sangat best sebab dapat celebrate birthday sendri

time tu 20sen satu kot kek ni

Mari kite teruskan dengan usaha merancang party hari jadi
Edisi Majalah Pa&Ma ini bagi kite guide how to organise a party with minimum budget...
oh sangat teruja dengan perkataan 'budget''...
hahahahaha
ok see you next entry dengan rancangan Party hari Jadi
See ya!!