Monday, January 24, 2011

Owh...

Owh walapupun pada dasarnya hanya mahu short entry..
Ini sudah entry ke dua....
Just now cry cry cry
and now mood have been up...
(suke suke je buat ayat sendrik, maap cikgu Inggeris)
Smile..

You know what..
saya pernah berangan mahu menjadi stewardess or pramugari
ala yang fly fly tu
the reason is just because her hair
sanggul nya yang sangat ayu
 bile saya tingkatan 4, saya melafazkan hajat untuk menjadi pramugari kepada rakan-rakan
and korang tau ape dorang reply, buat ape ko blajar pandai-pandai semata-mata mahu menjadi pramugari
salah ker??? aku jawab...
ko tau keje pramugar itu mcm ner??
ala xkisah... aku jawab
dorang??? diam jer
hehehehehehe
sampai sekarang hajat tu xsampai pon
masih ader peluang untuk mempunyai rambut seperti itu

Lihat ini
 http://inibelogsaya.blogspot.com/2011/01/bagaimana-nak-buat-sanggul-macam.html

Hanis I borrow your video
thanks for sharing
huhuhuhuhu

2 comments:

KAK RAINBOW said...

kdg2 berangan mmg best :)

suziekuteri said...

nurul...
tapi kalu berangan kuat sangat nanti jerawat naik kat dahi..