Thursday, February 17, 2011

Terima Kasih Kawan-Kawan


Owh Salam Maulud Nabi pada 15 Februari 2011 pada semua umat Islam
Pada yang berarak pada pagi 12 Rabiulawal, Syukur Alhamdulilah masih ada yang bersemangat menyambut Maulud Nabi secara besar-besaran.
Aku???
hanya mennton tv sahaja sambil berselawat ke atas Nabi junjungan kita Nabi Muhammad S.A.W...
aku sangat terkejut dalam ketika aku berselawat, HAraz dengan secara sukarelanya mengikut rentak aku berselawat.. atuk dan nenek pon terkejut.owh my little M da pandai nak berselawat....
butir memang xada, tp rima da ada.kire ok la tu kan?
bila ajak solat belom mahu lagi...
hrmmmm....
xpe pelahan-lahan
ada 6 tahun lagi untuk latih...

Pagi ni tetiba tgk blog...bilangan kawan da meningkat lagi sorang...22...
owh..xsangka ada supporter...terima kasih kawan-kawan
If xkeberatan boleh tinggalkan URL..
nanti aku boleh datang jenguk...

Sekarang tengah sibuk...
Sibuk untuk mengisi ruang-ruang kosong
letih...
da lame xbersenam
rasenye kalsium dalam tulang kurang
adeh sakit semua
lepas ni rutin minum susu waktu pagi kene buat balik
da lame tinggal sejak amik annum tahun lepas
penting kalsium untuk tulang yang kuat..
bukan anak-anak kecil je tau
you allz pon kene amalkan minum susu tau
~end~



No comments: