Wednesday, July 15, 2009

Inspirasi Abadi....

Hai,
Assalamualaikum...

Lamenye xngoceh2 kat sini...
Agak bz la kat ofis..
Banyak keje nak buat
Ader je time xnak buat keje
tp xder mood nak blogging...

Hari aku rase nak update blog ni jap
Aku td dgr lagu baru Ayu (juara OIAM)
Inspirasi Abadi...
Lagu ni jd soundtrack baru untuk slot Bersamamu kat TV 3
Ble aku nyanyi lagu ni
Penuh makne rupenyer
Aku just nak share je dgn korang
Jap eh aku copy lirik lagu ni
so korang leh la nak nyanyi gak
sambil2 menghayati liriknyer...
Kini
Telah ku sunyi
Dibuai rindu
Pada kamu
Ditemani keikhlasan
Yang terindah dari jiwa
Tanpa kamu teman
Impian dan kekuatan
Oh pengorbanan
Tanpa keluhan
Ku hargai ke akhir hayat ku ini
Kau teristimewa
Anugerah hidup
Paling ku abadi
Inilah inspirasi bagiku
Betapa hidup berubah
Setelah sekian lama
Payah berduka jadi bahagia
Oh pengorbanan
Tanpa keluhan
Ku hargai ke akhir hayat ku ini
Kau teristimewa
Anugerah hidup
Paling ku abadi
Inilah inspirasi bagiku
Oh pengorbanan
Tanpa keluhan
Ku hargai ke akhir hayat ku ini
Kau teristimewa
Anugerah hidup
Paling ku abadi
Inilah inspirasi bagiku
Bagiku...


So ape pendapat korang...
Lagu ni xder specific sape, ape or bagaimana...
Lagu ni bgtau kite macam2 benda dan perkara bole bgi inspirasi kt kita...
Bagi kekuatan..
Bagi Cahaya
Bagi Jalan
Selagi ada usaha
Ada pengorbanan...
tentunyer kebahagiaan akan datang akhirnye...

No comments: