Monday, June 2, 2014

Teringin


Ok, ayat clishe klu kite cakap 'aku tringin nk makan bla bla bla la..' Pas tu mesti orang akan cakap 'ko pregnant ke tringin2 ni??' Xpon 'mengalahkan orang pregnant je tringin ko ni'.. Kan? Kan?

Ada jugak yang mengatakan mengidam atau teringin tu mitos je semata-mata xada kena mengena dgn baby pon..sebab ada yang kate klu time preggy kite mengidam, pas tu xdapat nanti baby lahir meleleh je air liur die. Kan?? 

Ok, aku bab mengidam ni memang xada masalah, ape yang aku teringin aku mesti dapatkan jugak sampai aku rase da xnak da. 

1st preggykan di Harraz tu aku tringin donut panas.. Xmau yg sejuk, nk panas dari kuali.. Mak mertua aku yNg layan.. Hahaha 

2nd Hana, tringin aku xada lebih2 sgt.. Ok ok je.. Ha ni yNg 3rd ni aku xlarat ni aku tringin air mcm ni
Ha nampak x?? 
Ada daun punye hal, flavour xada hal, yang penting presentation.... Aku ni bukan kaki cafe, mane aku nk cr yang reasonable skit.. Member aku suggest ni
Nampak x? Yg ni love.. Kire ada presentation la.. Tp jauh benar nye kat Bangsar.. Xkuasa aku nk jejak jem.. Last2 aku dapat ni
Hahaha nampak x? Xnampak ape2 pon.. Huh..  Tp aku ulang gak ni plak aku dapat
Whipping cream... Hahaha lantak la janji presentation tu penting.. Klu sempt aku cr la yg love or daun tu.. 

Next, ni everytime aku preggy aku akan tringinkan ni.. 
Mazola dgn Dahlia...
Da kenapa nk mkn pon aku xtau..
Kakak aku tolong buat...
Hehehe 

Pas tu plak, aku tringinkan eskem. Ni aku dapat 
Walah... Pengsan.. Nasib birthday treat.. Hahaha 

Paling wajib time preggy kebanyakan perempuan akan cari ni 
Setuju tak??? Sedap rupenye pelam ni.. Nasib musim pelam xada la jenuh nk cari.. Tp dapat gak yNg masak.. Manis sAngat macam ni 
Pergh... Memang layan habis la 
Yang ni aku mintak tuan rumah petik yang mAsak dari pokok. Bukan peram punye.. Rase manisnye yNg original... 

Ha... Ni time xpreggy pon aku tringin apetah la time preggy... Dapat ketam fresh br naik, memang sampai jilat jari.. Uniknye masak sendri sebb xjumpe kat kedai rase yNg aku nk rase... So masak sendri.. No komen...

Pas ni nk tringin ape lagi??? 
Baru masuk 13weeks da mcam2 da..
sabo je la.

Time preggy ni aku sangat sensitif..
kuat tido jugak
Kol 9 mlm je da hi hi bye bye
Anak tdo kol bape pon aku da xtau da
Nasib ayhnye bertimbang rase skit.. 
Hehehe 

 Ok bye

No comments: