Friday, March 20, 2015

Tak tau tajuk sesuai...

Hai,
Aku sekarang kat ofis,
rehat,
perut da kenyang...

Baru lepas kol husben mintak tolong jemur kain,
rupenye kain xsiap basuh pon malam tadi...
Hurm air xder...
paip pecah katenye..
so sumber air kene tutup selama 48 jam untuk tindakan pembaikan.
Aku pesan soh tadah air, kot air xda lagi mlm ni...
Dalam dunia rumahtangga, xpe xada wifi, xada internet, jangan xada air...

aku xtau nak mula dari mana.
patutkah aku cerita, patutkah aku simpan sahaja...

Ini adalah Untuk semua Jawapan klik di sini  kepada pertanyaan yang sering berlegar-legar dalam fikiran aku..

Full stop, cukup aku xmahu berfikir lagi
aku mahu terus berjalan laju ke hadapan....

Tinggalkan babak-babak yang megecewakan...
Berbahagialah dan tersenyumlah....

Memang, jujur itu percuma. tu sebab orang kadang xnak benda percuma. Sebab senang je nak dapat.
Ko da terlanjur kata, ko da terlanjur tindakan, mudah.. ko mintak maaf dan ko lupakan sahaja...

Aku???
Aku yang makan rasa,
Aku yang tanggung rasa,
Aku, aku yang tidak berdaya,
Aku, aku yang terima kau semula...

Xpa, aku anggap ini dugaan hidup aku...
Xpa, aku anggap ini pembalasan kekhilafan aku..
Xpa, aku anggap ini bayaran untuk kesetiaan aku.
Kau uji aku, kau sakiti aku..
Xpa... aku tahu Tuhan melihat segala-galanya....

ok, aku cuba....



No comments: